Re: 160GB a kop widzi 130

Autor: radarek <ufo_at_onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 09:34:05 MET DST

Użytkownik "ArD" <ardjeden@tlen.pl_wstaw_cyfre> napisał w wiadomości
news:cg3klc$t8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zgadza się, ale nie zupełnie. 32 gb to jest ograniczenie dla W95.
>
> Zainteresowanych odsyłam http://tinyurl.com/4o89b

Sam podales stronke na ktorej pisza, ze to jest ograniczenie biosu :)
Tam podaja ze jest to 31.5GB, ale zworki na dysku dotycza ograniczenia
cylindrow. Chociaz na stronce tajemniczo pisza, ze win95 ma ograniczenie
32GB nie wiadomo skad, to zaraz nizej pisza o limicie ze wzgledu na
adresowanie cylindrow - co jest pewnie tym samym.