Radeon 9100 - problem rozwiazany

Autor: wilter <wilter_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 09:09:34 MET DST

Jak niektorzy zapewnie pamietaja ostatnio opisalem problem jaki mialem z
radeonem 9100 (i nie tylko ja sie okazalo pozniej).
Znalazlem juz zrodlo problemow i rozwiazanie ktore mnie satysfakcjonuje.

Otoz jak ktos tam madrze podpowiedziaal (dzieki ponownie)* mogla to byc wina
zasilacza ze nie wyrabial. Ja sie za pozno zorientowalem (jakos wczesniej mi
to na mysl nawet nie przyszlo) ze przeciez wszystkie problemy zaczely sie w
momencie jak podlaczylem kieszen z dyskiem. I pomimo ze dysku nie bylo
czesto w kieszenie sama kieszen pobierala pradzik na tyle ze na karte juz
nie wystarczalo (zwlaszcza przy grach). Po wyciagnieciu kieszeni,
zainstalowalem Dooma3 ** aby sprawdzic i wszystko wrocilo do normy. Wiec
wiadomo w czym problem byl. Kieszen lezy na polce a backup (bo to miala byc
kieszen do backupu) bede robil raz w tygodniu jak wczesniej tyle ze
podpinajc bezposrednio dysk.
Dzieki wszystkim za rady i pozdrawiam.
am.

ps. dla ciekawskich zasilacz to jakis polski megabajt czy cus wiec z tego co
widzialem opinie z bardzo nieskiej polki ;) jednak wymiana zasilacza nie
wchodzila w gre ze wzgledu na koszty raczej bylem sklonny przestac grac :)

* nie pamietam wszystkich osob ktore wtedy odpowiedzialy wiec wole nie
wymieniac zadnej zeby nikogo nie pominac ;)
** kazdemu kto chce mi zarzucic piractwo od razu mowie: owszem
zainstalowalem piracka wersje gry, po sprawdzeniu jak chodzi w roznych
rozdzielczosciach i przy roznych detalach, polazilem z 10 minut po bazie
(kto gral ten wie o co chodzi) i ODINSTALOWALEM. Wiec uwazam ze nie ma sie
do czego czepiac.