Re: Skaner dla amatora-jaki?

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 08:35:32 MET DST

Dnia 2004-08-19 20:31, Użytkownik Zibi napisał:

> Witam!
> Jaki proponujecie skaner do domowego użytku?
> Miałby być głównie do OCRu; skanowanie zdjęć także.
> Taki o rozdzielczości min 600/1200 dpi. Zależy mi na tym żeby w miarę cicho
> pracował bo z teg co zauważyłem to większość skanerów do domowego użytku
> jest niemiłosiernie głośna. Nie musi mieć przystawki do slajdów. Chciałbym
> żeby w miarę szybko skanował w trybie OCR.
> CCD czy CIS? co lepsze?
> Acha, chcę przeznaczyć na niego 300-500 zł.
> Co proponujecie?

ja proponuje canona lide, a tak np. 20 albo 30... sam mam lide 20...
jest CIS, szybciutki, leciutki, bardzo zgrabny, nie za glosny, ma trzy
definiowalne przyciski szybkiego skanowania, zasilanie z usb, uchwyt do
postawienia pionowo na boku, calkiem madry soft (OmniPage do OCR), 20-ka
za okolo 250zet, 30-ka okolo 100zl drozej... czego chciec wiecej od
takiego skanera??? skany zdjec tez wychodza wzorowo... szczegolnie jak
porownam ze skanami Plusteka CCD od kolegi... no i sterownik mnie nie
denerwuje kiedy go odlacze (u kolegi wyskakuje okienko, ze problem ze
skanerem)...