Re: Prosba o opinie

Autor: rashman <nr_at_4620745.gg>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 01:11:13 MET DST

Teo napisał(a):

> Hmm z tego co widze to w komputroniku jest 10 przy dysku tej serii i
> pojemnosci 80GB, dodatkowo gosc chwali dysk za cicha prace -> link
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11984. Do tego na grupie
> jeszcze nie widzialem posta w ktorym ktos by nazekal na seriie 7K250.
> Moze pomylilo ci sie z Segate 80GB 7200.7 SATA? Ten rzeczywiscie sie
> tak zachowuje ma tez sporo niskich ocen ->
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6838.
Kiepsko szukasz:

http://groups.google.pl/groups?q=hitachi+pisk&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&selm=Xns94D1BCF302D03silvermango2pl%40212.85.112.42&rnum=2

Dysk faktycznie szybki, pracy talerzy nie slychać, natomiast troszkę słychać
głowicę. Mój komputer jest mocno wyciszony. Kiedy jest w spoczynku raz na jakiś
czas słyszę dochodzące z dysku "popiskiwanie", jakby głowice parkowały. Nie wiem
czy to normalne, czy mam jakiś wadliwy egzemplarz? Podejrzewam jednak że ten typ
tak ma :) Nie jest to coś uciążliwego.

Dysk jest wprządku. Mam go od paru miesięcy i nie stwarza większych
problemów.Tylko czasami zdarza się, że transfer gwałtownie spada( zdarzyło mi
sie to dwa razy) i płyte 700Mb kopiuje na dysk jakieś 6-7 min. Kto lubi ciszę
może by niezadowolony. Gdzy dysk się "zatrzymuje" wydaje denerwujący dźwięk. Są
to jednak drobne uchybienia i do wybaczenia.

(z komputrnika, ten sam model ale ata, zapewniam cie, ze SATA ma dokladnie to
samo, a opieranie sie na jednej opini jest takie srednio wesole:] )

Uwierz mi. Mialem dwa. Oba piszczaly (rozne serie, rozne daty zakupu).

Hint: Nie opieraj sie na samych opiniach z Komputronika. Wyjdzie na zdrowie!

--
pozdr.
r.