Re: Jaki zasilacz za max 200 zeta??

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 00:25:26 MET DST

Dnia Thu, 19 Aug 2004 20:48:08 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> No nie są. Ale w tej kategorii cenowej trudno wybrzydzać.
E no bez przesady troche slabszy 300GT jest zawsze cichy (tzn. nie
spotkalem glosniego mimo ze troche ich bylo) a tu nagle 350GTF potrafi
pracowac jak suszarka.

> model produkowany przez Sirteca jest naprawdę niezły.
> Nie wiem niestety jaka jest jakość nowych, tanich wersji
> 360 W produkowanych przez Deltę.
I tu jest sedno sprawy. Osobiscie chyba nie zdecydowalbym sie na Delte - po
prostu nie mam do nich przekonania i podejrzewam ze nie odbiegaja one od
produktow by Fortron. Sirteca owszem wziolbym od reki.

Pozdrawiam
GLide