skaner a notebook walczyc dalej ?

Autor: Sławek J <SLAWEKO123_at_POCZTA.ONET.PL>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 00:08:26 MET DST

witajcie ,jest sobie skaner plusteka opticpro24 i notebook firmy krzak
oparty na celeronie 1 ghz 128 mb pamieci ,chipset sis630st.kaner pod
stacjonarnymi kompami smiga natomiast na tym nooteboku cuda na kiju
najczesciej pozwala zrobic jedno skanowanie potem wywala komunikat
skanowanie niemozliwe po restarcie znow mozna skanowac czesto tez wali
komunikatem ze utracono lacznosc ze skanerem ,sterowniki probowalem rozne
,polskie i angielskie zawsze to samo a moe ten nootebook jest za slaby do
skanowanialub nie wyrabia pradowo przez usb?
chociaz ten skaner ma swoj zasilacz wiec moze nie to.juz sam nie wiem o co
chodzi czasem jak wiatr zawieje skaner pozwala zeskanowac pare stron w sklai
szarosci ale o kolorze mozna zapomniec .bede wdzieczny za sugestie bo
zaczynam sie zniechecac a to komp znajomej i choc ma w domu stacjonarnego
kompa chciala bu tez aby na tym notebooku mozna bylo skanowac a ja juz mam
dosyc kombinacji
Pozdrawiam Slawek