Re: cd-rom i hdd na jednej tasmie...??

Autor: yabadu <yabadu_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 23:12:41 MET DST

Jarek wrote:

> Mam do Was pytanko czy jest jakakolwiek roznica (nie mam pojecia, szybkosc
> dzialania?) kiedy twardziel z cdekiem sa podpiete na jednej badz na osobnych
> tasmach??? Jezeli to ma jakies znaczenie, sprawa tyczy sie starego kompa:
> K-6 266 MHz, dysk 6.4 giga, cd x32

Masz dwie przyjaciolki w tym samym, co Ty mieszkasz, bloku. Musisz
jednej i drugiej dogadzac: isc do kina, pomagac w lekcjach itp., bo
niestety one mysla, ze skoro mieszkasz kolo nich i mozesz zawsze im
pomoc. A takze i jedna i druga wcale nie zloszcza sie, ze jest ktos inny
oprocz jej - w koncu jestescie przyjaciolmi.
Ciebie to juz zaczyna denerwowac, nie wyrabiasz sie z niczym, a przy
okazji one tez Tobie nie pomagaja. Wykorzystuje kazda Twoja wolna chwile.

Wobec tego czy wiadomosc o tym, ze jedna z nich znalazla sobie bardziej
wyrozumialego przyjaciela sie nie jest dla Ciebie ulga?
Mozesz wowczas zlapac troche wiecej oddechu i miec wreszcie wiecej czasu
dla bardziej wyrozumialem (prawdziwej przyjaciolki) albo/i dla siebie ;)

Pozdro,
Yabadu