Re: LiteON 52327S

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 23:06:40 MET DST

> posiadam nagrywarke LiteOn 52327S. Ma prawie 4 miesiace (malo
eksploatowana).
> Problem w tym ze podczas odczytu plyt tak buczy ze w calym mieszkaniu
slychac
> (ja wiem ze tam sa duze obroty ale zeby az tak glosno chodzilo). Mam wiec
> pytanie czy przy tym modelu to normalne czy raczej nadaje sie ona do
serwisu.
> POza tym dziala bez zarzuty - nagrywa ok, transfery tez sa ok.

tez mam ten model i mi chodzi w miare normalnie tzn. slysze ja tylko w swoim
pokoju, a nie w calym domu :)
hmm...szumi tak troche glosniej niz zasilacz w obudowie, generalnie jestem
przyzwyczajony do halasu swojego komputera wiec moze inaczej ten halas
odbieram. Najlepiej poszukaj kogos wsrod znajomych kto ma ten model zebys
mogl porownac. Jesli wczesniej miales cdrom ktory pracowal "bez szumowo" to
w takim razie mozesz potraktowac halas tego LiteOna jako cos normalnego.

pozdrawiam
soonic