Re: Skaner dla amatora-jaki?

Autor: oxygen4 <oxygen4_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 21:16:22 MET DST

A słyszałeś kiedyś skaner profesjonalny :) ? AGFA SelectScan np...
Gorzej niż mikser do jabłek krajowej produkcji...

Jeśli do OCR to chyba nieistotne jaki skaner, byle program był dobry.
Nie wiem jaki teraz jest na topie, ja "czytałem" podobno najlepszym a i
tak są dziesiątki błędów na każdej stronie (i zeskanuj tak książkę).
Dobrze że miałem automatyczny słownik w .... innym programie :)