Re: Prosba o opinie

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 20:17:58 MET DST

"_Q_" <bla@bla.com> wrote in message news:cg0hnf$rot$1@mamut.aster.pl...
> A swoja droga to czy poziom halasu WD odnosisz do poprawnie dzialajacej
> Barracudy? Czy moze takiej super-glosnej w trakcie "padu" - tak wyczytalem
> w googlownicy.
Poziom halasu odnosze do mojej starej poprawnie dzialajacej Barracudy IV
60GB :]
Dyski WD serii JB i BB sa bardzo glosne, ale WD wypuscilo tez serie LB, mam
w kompie oprocz Barki, WD800LB. Ten dysk jest wzglednie cichy, slychac tylko
cichy pisk/szum obracajacych sie talerzy, ale nie jest tak cichy jak BIV - o
glowicy nie wspomne, bo to slychac w kazdym dysku. Jesli jeszcze spotkasz
gdzies HDD tej serii polecam, wydajnosc rewelacyjna nie jest, ale za to jest
cichy.

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl