Re: Dysk 160GB Hitachi czy Samsung?

Autor: Luka Vandergaart <none_at_to.be.found>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 19:35:59 MET DST

oxygen4 wrote:

> Jes'li wolno sie; wtra;cic' a propos firmy Samsung to zgoda, moz.e i
> ona robi szybkie dyski, poza tym zaj---ste monitory, klawiatury,
> cdromy

Bynajmniej :) Robi dobre dyski (ostatnio) i monitory LCD i wlasciwie to
tyle :)

> Mój dysk (Samsung) nie wytrzyma? nawet dwóch miesie;cy, w serwisie
> wymienili na podobno sprawny (tylko cos zeszlifowana; blaszke; mia?)

Jesli cos nie pasowalo to trzeba bylo nie przyjmowac sprzetu ze
"zeszlifowana blaszka". Naiwnych to wiele serwisow niestety szuka.
Niemniej jednak ja sie z takimi praktykami Samsunga nie spotkalem.

P.S. Zmien kodowanie bo to jakies krzaki to powyzsze.

Pozdrawiam

--
It is not worth an intelligent man's time to be in the majority. By
definition, there are already enough people to do that. (G. H. Hardy)