Sony VAIO PCG-XR9 (gdzie znalezc drajwery?)

Autor: Bart S. <thisisnotavalidadress_at_ble.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 13:10:11 MET DST

Mam olbrzymi problem z tym laptopem. Mlodsza siora mojej dziewczyny
poprosila mnie o zajecie sie laptopem jej kolezanki. Kolezanka ma ciotke w
Japonii i ta ciotka co jakis czas przesyla rozne fajne prezenty, typu
laptop, pralka, etc. Problem w tym, ze to wszystko jest japonskie, wiec
zawsze sa z tym jakies jaja. :)

Tym razem przyszeld laptop PCG-XR9, ale przyszedl bez sterow. Zanim zdazylem
sie dorwac do niego, dzieciarnia zdolala juz sformatowac twardziela i
sprobowac na nim zainstalowac polska Winde. Oczywiscie winda bez drajwow nie
chciala ruszyc i zwrocono sie z prosba do mnie, a ja mam teraz klops.
Potrojny, bo jak nie zrobie z tym czegos, to mi baba uszu natrze, potem dwa
malolaty beda buczec, ze nie moga w Harrego Pottera pograc (czy inne
swinstwo), a na dodatek matka tej kolezanki moze potem jakies wtrety w
budzie robic (jest nauczycielka obu dziewczynek). :|

Wiec, POMOCY! :)

Googlalem wczoraj i dzisiaj kupe czasu, ale strony po angielsku, jakie udalo
mi sie znalezc, mowia tylko laptopach podobnych do tego, ale nie w 100%
identycznych, a z kolei te pare stron, ktore wspominaja o XR9 sa tylko po
japonsku. Z japonskiego umiem powiedziec "konichiva". I tyle. :|

Sprzet konkretnie jest taki:
Sony VAIO PCG-XR9 ze stacja dokujaca PCGA-PSX1, konektorem PCGA-FCX1 i FDD
PCGA-FDX1 oraz DVD PCGA-DVDX1 do tego konetora.

Po angielsku najblizsze w temacie strony znalazlem takie (do downloadu na
szczescie mozna sie dostac podajac klucz z naklejki na lapie):
http://www.vaio-link.com/specifications/specifications.asp?l=en&m=148
http://www.vaio-link.com/specifications/specifications.asp?l=en&m=146
http://www.vaio-link.com/specifications/specifications.asp?l=en&m=147

ale zaden z tych linkow nie daje 100% kopatybilnosci z XR9 (sprawdzalem
sandra i nie wszystko sie zgadza).

Potem mam 3 linki po japonsku, ale nie rozumiem tego ni w zab:
Tu nie wiem co jest dla tego lapa:
http://www.myakiba.com/htm/sony-drivers.htm

Te dwie wydaja sie najblizszym trafieniem, ale na pierwszej nie moge znalezc
linkow, a na drugiej nie kapuje co klikac :( :
http://www.sony.jp/ProductsPark/Consumer/PCOM/PCG-XR/

http://vcl.vaio.sony.co.jp/support/note/pcg-xr9.html

Wiec, pomocy. Ma ktos moze takiego laptopa? Albo wie o jakichs stronach z
supportem po angielsku, zebym mogl sciagnac komplet drajwow? Albo zna ktos
japonski i moze mi powiedziec, co mam z tych (albo innych stron) sciagnac?
Jestem normalnie w kropce. Juz drugi dzien sie mecze z tym lapem i na razie
ujechalem do przodu tyle, ze mam te pare stron i spis (z sandry) bebechow
kompa (ale nie wiem nawet na ile jest dokladny). :(

Jakakolwiek pomoc mile widziana. :)