Bios w Toshiba Satellite Pro 4300

Autor: Michał S. <sobanskim_at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 10:35:36 MET DST

Witam
Jak się wchodzi do biosu w tym notebooku? Próbowałem już wielu kombinacji
ale nie udało mi się dostać...
Ps. Może zna kotś stronkę skąd można sciągnąć sterowniki do tego laptoka?
Teoretycznie mam wszystko poinstalowane, ale nie mogę np. zmienić w
ustawieniach karty graficznej (S3 Savage) wyświetlania na monitorze... Tak
jakby były zainstalowane zwykłe sterowniki WinXP... A może wystarczy
zainstalować stery do "zwykłej grafiki" - nie notebookowej?

Pozdrawiam,
Michał S.