Re: lamerski, ale jednak problem - karta TV + muzyczna

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 09:55:29 MET DST

Użytkownik "Michal Lejk" <michal.lejk@post.pl> napisał w wiadomości
news:41245024$1@news.home.net.pl...
> Skoro masz zintegrowany dzwiek, to z tylu (lub z przodu...) powinienes
miec
> normalne jacki w trzech kolorach: rozowym, niebieskim i zielonym. Rozowy
> mic, zielony line out, a niebieski line in. Zeby wszystko gralo i spiewalo
> musisz miec kabelek z dwoma jackami (na obu koncach) i wetknac go w line
out
> karty TV i w line in karty muzycznej.
> Tak wyglada sposob klasyczny. Moze u ciebie to bedzie jakos bardziej
> wykrecone...

Dzięki za zainteresowanie moim problemem :-)
Tak jak piszesz, mam owe 3 jacki na płycie głównej. Zdaje mi się jednak, że
żadne gniazdo na karcie TV nie nadaje się do takiego podłączenia. Są tylko
gniazda do podłączenia anteny FM, kabla telewizyjnego, czujnika podczerwieni
oraz urządzeń zewnętrznych typu kamera czy DVD. Pozostaje chyba tylko
podłączenie "wewnątrz" kompa. Instrukcja podaje, że powinno to być gniazdo
audio-in na płycie lub karcie muzycznej w postaci płaskiego gniazda, którego
nie wiem jak fachowo nazwać :-). Stąd mój problem... bo nic takiego na
płycie nie widzę, poza CD-IN1 i CD-IN2. Ale, próba nie strzelba, skoro Jacek
proponuje spróbować podłączyć właśnie w jedno z tych gniazd to spróbuję...

Pozdrawiam