Re: desktop i tower

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 08:46:28 MET DST

> Moje pytanie moze wydac sie dla wielu z Was smiesznym ale nidgdy nie
mialem
> stycznosci z obdowami typu desktop i chcialbym sie dowiedziec, czy
> podzespoły typu plyta, procek, grafa, dzwiek, ram wlozone do desktopa
roznia
> sie pod wzgledem budowy od tych z tower'ow??
> Z gory dzieki za pomoc
> Jarek

To jeszcze ja dodam swoje 3 grosze. Jeśli chodzi o przełożenie części z
desktopa do wieżyczki, to istnieją także płyty przystosowane wyłącznie do
desktopu i to wyłącznie dla konkretnego typu. Mają one włożoną taką pionową
"kartę", na której dopiero są złącza PCI. Możesz się z tym spotkać np. w
firmowych komputerach. Ja tak mam w jednym HP, gdzie nawet CD jest w wersji
dla laptopa. Z tego kompa wyciągnął byś jedynie pamięć i dysk twardy, bo
reszta jest zintegrowana.

Pozdrawiam