problem z instalacja win xp na asrock k7s8x :(

Autor: HeSuS <hesoos_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 01:35:17 MET DST

Witajcie!

Rozpoczne od okrzyku POMOCYYY, juz nie wiem co robic, kupilem plyte k7s8x,
zalozylem athlona 1,8 dorzucilem 256 ramu (266), i co sie dzieje?

Wszystko sie uruchamia, instalka xp rowniez, ale podczas pierwszej fazy
kopiowania, wtedy jak kopiuje na hdd pliki to wyrzuca przy losowych plikach
ze nie moze ich skopiowac, ale to jakas bzdura, raz ten raz tamten,
wylaczylem DMA w biosie i na hdd i na cd i to samo :/ nawet skopiowalem
instalke na hdd i o zgrozo, ten sam problem ? jak moze nie skopiowac z hdd na
hdd, scandiskiem sprawdzilem badblockow nie ma, dysk seagate 17 gb nie taki
znowu stary dma obsluguje i zawsze win xp na nim hulalo, bios zaktualizowalem
i to samo, a ze dwa razy jak sie pliki kopiowaly to blue screen wyskoczyl i
jedyne co konkretnego pisalo to IRQL LESS OR EQUAL reszta brednie zeby
skontaktowac sie ze sprzedawca.

Pomozcie plizzz, proc nowy, plyta nowa, ludzie na tym instaluja xp i dziala,
bios zaktualizowany, ja juz nie wiem :( instalki xp mam dwie, jedna
oryginalna! moja! i obydwie to samo :(

Pozdrawiam
Hesus