jak ustawic lewy margines w OKI ML321

Autor: Leszek <leszek_at_boinet.one.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 22:30:27 MET DST

Witam!
Moze ktos wie w jaki sposob ustawia sie lewy margines w drukarkach OKI
ML-320/321?
Od pewnego czasu moja drukareczka zaczyna drukowanie w odleglosci ok.3 cm od
lewej strony walka (okolo 1 cm za daleko) i przez to prawa skrajna czesc
wydruku jest juz na perforacji. W dokumentacji nie udalo mi sie znalezc
sposobu aby to zmienic, choc wydaje mi sie ze kiedys to robilem (a moze w
jakiejs innej iglowce). Z gory dzieki za pomoc

Leszek