Re: Problem przy uruchamianiu XP PRO

Autor: ..::SebOLO::.. <mrolo_at_poczta.wywalnawias.onet.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 20:10:33 MET DST

> Mam taki maly problemik ale troche wkrzuajacy. Otoz kiedy juz sie
> zaladuje
> system komputer bardzo dlugo uruchamia programy rezydentne: glosniczek,
> antywira oraz ikonke od polaczenia sieciowego. Trwa to ok. 1,5 min.
> Wczesniej wszystko bylo w porzadku... Nie jest to wina antywira, bo
> odinstalowywalem. Zauwazylem cos takiego, ze w PROCESACH ciagle siedzi
> "Proces bezczynnosci systemu". Nie jestem pewien czy wczesniej to bylo...
> Mial ktos moze podobny problem, albo wie ktos jak to usunac poza
> reinstallem
> [...]

:) "Proces bezczynności systemu" to standardowa pozycja - pozakuje ile %
zasobow procesora jest w tej chwili nieuzywane... Wiec problem napewno
tkwi gdzie indziej. Proponuje przeskanowac wszystko adware 6.0 - moze
pomoze...

--
..::SebOLO::.. tu był...                               _____
"Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec,          \o o/