Asus a7a266

Autor: <Nov_at_c>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 18:27:50 MET DST

Po zakupie grafy Ati Asus 9600XT mam problem.Karta chodzi gry działają ,ale
karta dostaje zbyt małe napięcie z agp.Objawia się to np.: brakiem
możliwości podkręcenia karty ; windows chodzi bardzo marnie tak jak net na
modemie - strasznie wolno się otwiera i zamyka każde okno w samej
windzie.System nowo postawinony.W biosie(najnowszy dostępny) nie mam opcji
podniesienia napięcia dla agp. Na płycie głownej na końcu portu agp jest
zworka, w żadnym opisie do płyty nie jest ona opisana - moje pytanie: czy
ktoś wie co to za zworka, może ktoś z was kto miał styczność z tą płytą
wie.Bo jeżeli zmienia napięcie na agp byłoby klasa.Na "wariata" boję się
przepiąć.