Re: Przemiana AMD2000 do Barton 2500

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 18:12:28 MET DST

W wiadomości:2004081814410100@grush.one.pl,
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał nam:
> Nie każdego, a tylko Thorntonów.
>
> Nie zwierania nóżek, a mostków na procesorze.
>
> FSB możesz zmieniać i bez zwierania czegokolwiek.
>
> A tak w ogóle to po co Ci to? :) Podkręcać możesz spokojnie
> i bez tego.
To wiem, ale wyraźnie pamiętam sposób spod lupy sfotografowany, jak kolo
wiązał(!)drutem 0,05 miedzianym 2 nóżki, i w ten sposób proc stawał się
Bartonem 2500+ z szyną 333 i cachem 512!, fakt zaznaczono tam że praca
może nie być stabilna, bo ten odblokowany obszar pamieci jest
nietestowany.

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13   GG#5482312