Re: komputer się resetuje bez przyczyny, potem tylko czarny ekran

Autor: Vautrin <notsend_at_ipx.hostnet.chud.us>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 12:35:51 MET DST

czyli taki standardowy sprzet w sumie, wprawdzie nie powinien obciazac
zasilacza to ja mimo wszystko na niego bym stawial, mniej istotne to to czy
komp sie wylacza bez wzgledu co na nim robisz, byc moze zasilacz nie wyrabia
sie kiedy np grasz w cos co korzysta z cdromu badz poprostu kiedy jest
dobrze obciazona karta i procek.
Wydaje mi sie ze na dzien dobry moglbys sprawdzic na innym zasilaczu a jesli
nie masz takiej mozliwosci to np. zapusc jakies programy do diagnostyki
ramu(memtest), proca(prime95) lub poprostu 3dmarka badz Sisoft Sandre.

No i zwroc uwage na okolicznosci w jakich komp sie wylacza, to bedzie
istotna wskazowka.

pozdrawiam.