Re: jaka karta

Autor: Piotr <nospam*pionek_zone_at_wp.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 10:21:22 MET DST

>Witam
>
>potrzebuje zgrac material z kaset video na p?yty CD
>jak sie domyslam potrzebuje do tego karty TV
>czy moglibyscie cos podpowiedziec jaka karte nalezy kupic aby uzyskac
>obraz w miare dobrej jakosci.
>
>pozdrawiam
>
>perb

Jezeli nie bawisz sie w jakas obrubke tego, a zalezy ci tylko na
archiwizacji na nosniku cyfrowym.
To wystarczy dobra karta graficzna z VIVO (video in, video out)
lub jakakolwiek karta Telewizyjna, ja mam AverMediaTV98cap
Przechwytujesz sygnal np. bardzo dobrym darmowym VirtualDUB
kompresujesz i masz cyfrowe archiwum.

Pozdrawiam
Piotr