Re: mysz bezprzewodowa

Autor: Bucz <firepunch-----zabezpieczenie-----_at_go2.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 01:10:36 MET DST

> Mam A4Tech Opto-Radio 518. Pracuje sie na niej swietnie. Nie ma natomiast
> problemu z "szarpaniem na nieco zużytych bateriach". Mysz po prostu sie
> wtedy wylacza. Dodatkowa zaleta tej myszy jest ladowarka akumlatorkow AA w
> nadajniku - mozna nia ladowac akumlatory nie tylko do myszy :)

a ja za ta myszke strasznie ich juz nielubie!

nie ma to jak zerąnąć cos od innych!

http://www.polpc.pl/_img/products/1078141864_88286800.jpg

http://www.mallandmall.co.kr/product/LOGITECMX700OOpticalcombo/LOGITECMX700OOpticalcombo_m.gif

nawet znaczek w tym samym miejscu... szkoda tylko ze sie nie pomylili i
logo logitecha tam nei zostawili przez "przypadek"

--
Bucz