Re: pamieć ram i xp

Autor: radarek <ufo_at_onet.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 00:42:38 MET DST

Użytkownik "D@niel" <no_such_account@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:17ezwnk7xf8wk$.yszad041emtu$.dlg@40tude.net...
> Dnia 17-sie-04 22:57:50, Tomek napisawszy:
> Podobno 512 MB to dla XP przyzwoite minimum. Ja mam 1 GB RAM , pamięć
> wirtualną już dawno wyłączyłem - wszystko ładnie działa. Inna sprawa
> że przy 512 też działało, ale czasami coś się ślimaczyło - no i bez
> pliku wymiany nie bardzo chciało chodzić.

Ja uzywalem 64MB ram i chodzilo calkiem
znosnie (do prostych zadan).
Jak dodalem 128MB to mozna bylo spokojnie
pograc w warcraft3. Teraz dodalem sobie
jeszcze 256MB i moge sobie pograc jednoczesnie
uzywajac np emule. Mozna spokojnie wlaczyc
wiecej programow w tle (roznorakie edytory,
kompilatory).
Nie ma sensu pchac wiecej niz 512 chyba ze do
najnowszych gier, albo moze jakas obrobka duzych
plikow graficznych.