Re: Łakoma HP DJ 660C

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 00:35:41 MET DST

Osoba podpisana jako Baltazar <without@today.com> w artykule
<news:cft917$aq2$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> Trafiła do mnie wysłużona HP DJ 660C. Wszystko byłoby ok, gdyby przy
> każdym drukowaniu nie wciągała kilku kartek. Jest to b. uciążliwe;
> poradźcie co z tym począć.

Rozebrać drukarkę i oczyścić podajnik, w szczególności jego gumowe rolki.
Używać lepszego papieru, a nie najtańszego papieru do ksero.
Przechowywać papier w oryginalnym opakowaniu w miejscu o umiarkowanej
wilgotności i temperaturze (nie luzem na parapecie!).
Wkładać papier do podajnika właściwą stroną, zgodnie ze strzałką na
opakowaniu (strona do zadruku ma być od spodu, zwykle jest bardziej
gładka). O przewachlowaniu papieru już napisano obok - tu dodam, że na
przesuszony czy pomarszczony z wilgoci papier niewiele to pomoże.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)