Re: jak zmusic cdr do nagrywania 1x

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 23:36:10 MET DST

Dnia 2004-08-17 21:11, Użytkownik metalbeast napisał:

> problem w tym ze nawet na najlepszych nagrywarach nie moge nagrywac plyty
> x1,lub chociaz 2

nie martw sie... ja mam CDRW 16x, a kumpel wlasnie kupil DVD 8x i tam
min. jest 8x dla CDR...

> a mzoe ot od plytki zalezy??? i sa takie ktore sa specialnie do audio
> zrobione (zeby laser glebsze sciezki wypalał?)

nie, ale sa takie specjalnie do audio, zeby sie wiazka sie lepiej
odbijala i az tak nie rozpraszala...

jak kupujesz plytki do audio za 1zl to sie potem nie dziw... nota bene
ja ide na 16x (TEAC CDW516EB) i jeszcze nie mialem zadnych problemow
nawet na najbardziej badziewnych plytach...