Re:: Jaka drukarka Canon ??

Autor: Piotr <nospam*pionek_zone_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 23:14:05 MET DST

>Nie jestes wymagajacy widze:) Nie ma szans zeby zdjecie wyszlo bardzo
>ladnej jakosci.

Masz racje wydrukowalem, dzieki programowi Easy-PhotoPrint na papierze
Photo Paper Plus Glossy i jest roznica ;) Poprostu spodziewalem sie
gorszej jakosci zdjacia.....
Ocenialem raczej swoj aparat Polaroid PDC-640 (640x480).
I bylo niezle, ale foto wyszlo 10x lepiej na odpowiednim papierze;)
Pamietaj ze do tej pory mialem HP 610C i naweet na zwyklym papierze
zauwazylem kolosalna roznice ;)

>Rozmiar w calach. Odpowiednik 10x15 w cm.
Juz obczailem, ale dzieki.

>Nic nie zalezy od kropli. Kropla zajmuje sie drukarka. W opcjach musisz
>wybrac druk 10x15, bez marginesow, wybrac rodzaj papieru, podglad
>wydruku zeby widziec co sie wydrukuje i to wszystko.

Programik Easy-PhotoPrint.......obsluzylo by nawet dziecko ;)
Mam tylko jeden problem jaki wybrac papier......
Do tej pory uzywalem 10x13 mat......widze ze wiekszoc w sklepach i to
co ludzie uzywaja to 10x15 wysokipolysk.
Juz nie wiem dlaczego uzywalem, matu, moze byl tanszy ;)
I teraz nie wiem jaki kupic paier polysk czy mat...

Pozdrawiam
Piotr