Re: Temperatura procesora...?

Autor: Witiia <witiia_KASUJ_1_2_3_SPA__m_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 23:08:57 MET DST

PSYLO wrote:

> Sprzęt mam taki:
> - procesor: AMD Athlon XP 2000+ (Thoroughbred-B, seria B0, na fabrycznym
> taktowaniu)
> - cooler Pentagram Freezone QC-80 AlCu

ja na Bartonie 2500+ i na tym samym wentylu mam teraz 50 stopni (obroty
na low), ale nawet podczas grania do 60 raczej nie dochodzi.

Może za słabo dokręciłeś radiator? U mnie poszło do samego końca, aż do
zetknięcia się uchwytów. Ja stosowałem oryginalną pastę dołączoną do
wentyla.

> I jeszcze jedno - czy istnieje taka możliwość, że czujnik na płycie gł.
> przekłamuje temperaturę procesora? Zdaję sobie sprawę z tego, że ta

tak, jest taka możliwość.
Dodatkowo, do podawanej temperatury trzeba doliczyć zawsze ok. 10 stopni
- taka prawdpopodobnie będzie prawdziwa temperatura rdzenia.