Re: mysz bezprzewodowa

Autor: balalajka <balalajka_at_poczta.fm>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 23:04:54 MET DST

> Witam!
> Chciałem zapytać jak wam się pracuje z takimi myszkami, czy nie są one za
> cięckie, w sumie 2 baterie troche ważą.
> Pozdr
używałem A4Tech'a, trochę duża i ciężkawa ale ładnie leżała w łapce, tyle żę
baterie szybko siadały i efekt był taki że robiła się mało precyzyjna -
strasznie szarpała na nieco zużytych bateriach.

Można używać akumulatorków oczywiście - jak dla mnie używanie dość
uciążliwe rozwiązanie - wrociłem do kabla.