Re: hdd led....gdzie to?

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 22:02:40 MET DST

> Kupiłem sobie nową obudowe z wyświetlaczem lcd. Teraz mam kłopot gdyż jest
> kabelek z końcówką dwu pinową do wpięcia do płyty głownej. Jest na nim
> napisane H.D.D LED. Gdzie to wpiąć? Jaką to spełnia rolę?

H.D.D - Hard Disk Drive -> Dysk twardy w HDD LED na plycie lub HD LED na
plycie lub manula do plyty lub w dysk ale nie wiem czy nowe maja
wyprowadzenie na diody starsze mialy a w nowch nie szukalem wiec lepiej
sprawdz choc nie widzialem aby ktos spalil cos dioda :) w jedna nie
przepuscza a w druga swieci :) jakos tak

Pozdrawianm
Buniek