Re: i740

Autor: Maestro <maestro72_at_go2.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 21:13:50 MET DST

> Pamiętam, że bodaj w 1998 miałem taką kartę i szybko się jej pozbyłem ze
> względu na beznadziejne wsparcie pod windows 95. Może lepiej rozejrzeć
> się za jakąś używaną kartą, która nie sprawia problemów? Na allegro
> można przecież kupić porządną kartę na PCI za kilkadziesiąt złotych.
> Porządną w porównaniu z i740.

Ja mam GF więc ja się nie martwię ale kuzynka miała już długo win98
(pierwsza edycja) ale w końcu się sypnął i poprosiła mnie abym jej nową
winde zainstalował więc postawiłem na win98SE no i wtopiłem. A teraz już
win98 nie mam :( Kuzynka już dawno chciała zmianić kartę ale za bardzo
kasiory nie ma a na starszych nie ma co liczyć.