Re: jak zmusic cdr do nagrywania 1x

Autor: metalbeast <psychNOSPAM_at_master.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 21:14:03 MET DST

> Hmmm.. Ja po wielu próbach i eksperymenttach doszedłem do tego, że
> najlepsze parameetry odczytu mają u mnie płyty nagrywane z 16x,
> koniecznie DAO. Przy wyższych i przy niższych odtwarzacz gubi scieżkę...

hm. no nie wiem. ja zawsze x2 nagrywalem i bylo ok. do tej pory plyty tak
nagrane dzialaja bez problemu. a tu zonk.
mam esperanze :) i benq i oba najmniej x4 moge nagrac
odrazu mowie ze esperazny dzialaja w cd-romie ale nei w odtwarzaczu. benq
troche lepiej. czasem zaskoczy (to wtedy jest cud:)
mzoe jakies verbatimy kupic??? albo cos lepszego ogolnie, i spokojnie nagrac
to x4?

--
    [ metalbeast ]
   GG#: 1793689