Re: Kolejność dysków w XP

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 19:48:29 MET DST

> a no taki że Boot Magic nie widzi systemów XP (C i "*") na tym Caviarze,
> widzi tylko fat32 na którymś Seagat'cie bez systemu i twierdzi że z niego
> zbootuje po restarcie. To samo Drive Image - nie widzi XP'ka i nie chce
> zrobić obrazu.

na 99 % Boot magic odpowiada za to że nie widzi C i Drive image nie może
wykonać obrazów . o ile pamiętam Boot magic instaluje się w MBR przez co DI
czy PM nie może odczytać prawidłowej tablicy partycji dysku .

Zmiana kolejności tutaj nic nie da . Ustaw sobie w biosie z którego dysku
chcesz startować i z niego będzie startował - Boot sequence , ja mam
dodatkowo w biosie F11 - wybór urządzenia startowego przy każdym starcie
kompa . Bootloader winXP wystartuje praktycznie z każdego dysku jeśli tylko
jest prawidłowy . A jesteś pewny że wszystko OK ? że działa to nic nie
znaczy . Odpal sobie PQPM i sprawdż czy wszystko pokazuje OK .
czytałeś dokumentacje boot magica ? bo tam zapewne o tym pisze .