Re: 1.7

Autor: Hannibal <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 18:18:01 MET DST

> Tyle że nie TO jest właściwym rozwiązaniem problemu, a wymiana
wentylatorka.

Myœlałem o tym ale ten popsuty wentyl nawet mi się podoba - to BOX i ma tš
wadę że cały czas pracuje na najniższych obrotavh (Coœ z regulacjš) a więc i
ciszej jest, sęk w tym że na celku temp w grach w upalne dni dochodzi do
54 - niby nic ale wczeœniej bo poniżej 45. No i kiedyœ ten wentyl musi
wyzionšć ducha a często przed kompem siedzi moja stara no i różnie to bywa.
W biosie producenci płyt seryjnie ustawiajš na 85 st ale gdzieœ mi się obiło
że to za dużo.