Re: Podlaczenie zasilacza - jest roznica?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 17:45:27 MET DST

Ryba napisał(a):

> Nie wiem jak w drozszych rozwiazaniach, ale w moim tanim zasilaczu
wszystkie
> kable wychodza z tych samych sciezek na plytce. Wiec mozesz nawet z jednego
> kabla wszystko zasilic.

w drozszaych jest podobnie z tym, ze trzeba pamietac, zeby nie przegiac
z podlaczaniem wszystkiego do jednego wyprowadzenia bo przy ekstremalnym
obciazeniu:)(jakies ogniwa pletiera) moze byc spadek napiecia (wlasnie z
tego powodu lepiej popodlaczac wszystko do osobnych wyprowadzen jezeli
tylko jest taka mozliwosc) ... jezeli mowimy o podlaczeniu tylko 2
urzadzen (hdd i cd) do jednego wyprowadzenia to nie ma najmniejszego
problemu bo ich pobor mocy bedzie zbyt niski zeby cokolwiek tam
przeciazyc ...