Re: Powiekszenie HDD

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 17:46:39 MET DST

Osoba podpisana jako Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> w artykule
<news:cft8sa.21o.1@Hobby.od.18.lat> pisze:

> Mogłoby trafić w nieodpowiednie ręce,
> a wiesz co by się potem na grupach mogło dziać ? ;)

Nic. Nuta do tej pory żyje, choć chyba cierpi na przerost prostaty^W
killfile'a.

> Zapomniałem o nagłówku "X-No-Archive: yes" ;)

Tego też nie honoruje ;-P

> No popatrz :)

Przecież napisałem, co widziałem. Gdzie jeszcze mam popatrzeć, żeby
zobaczyć owe poprawne wiadomości sprawiajace kłopoty OE?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
  Daj sobie spokój, bo pomagasz (nie jedyny zresztą) udowodnić jedną z