Re: laptop toshiba-wystartuje na zasilaczu?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 16:40:37 MET DST

Proces GLide <glide@WYTNIJterramail.pl> zwrócił błąd:
> Ustawienia dla biosu zapisywane sa w osobnej pamieci podtrzymywanej
> bateria. Jak myslisz dlaczego zworka kasujaca ustawienia opisywana jest
> jako CLEAR CMOS? :-)

No właśnie Blesso pytał o tą baterię, jak mi się zdaje (?). Jak ją wyjmie
to ma mu się zresetować, ale faktycznie powinno wystarczyć zwarcie tej
zworki. Tylko że jeśli nie startuje przy podłączoym zasilaniu to chyba
problem jest poważniejszy...

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze