Re: laptop+bluetooth+GPRS

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 16:21:26 MET DST

Proces ToMasz <witu@polbox.KOM> zwrócił błąd:

> tak włąsnie jest. tylko w zakładce modemy tak sie nazywa.

Już wiem o co Ci biega...

> w simplusie tez jest taksamo ( czyli transmisja zanika). bez sprawdzenia
> tego faktu u 2 dostawców gprsu, nie pisał bym na grupe pecetpwą

Nie wiem co jest powodem. U mnie do niedawna (kiedy się stery wyłożyły)
działało dobrze. Tylko ja nie używałem tego bluetooth modem, a łączyłem się
przez emulację portu COM (czyli tak jak kablem), za modem robił telefon,
używałem oprogramowania GPRS Assistant z pakietu Siemensa. Ten bluetooth
modem był na innym porcie COM, ale nieaktywny. Z trzech urządzeń BT tylko
jednego używałem, tego Siemensa.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze