Re: Zdurniałem...

Autor: wilter <wilter_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 14:58:17 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cf8pnc.17c.1@podolany.art.pl...
> Leon wrote:
>
> [...]
karta
> [...]
>
> PEBCAK
>
> adas;

uhh a ja po ktoryms przeczytaniu zrozumialem go chyba ;)

a teraz odpowiedzi:
1) z tego co powiedziales jak dla mnie wynika ze ty i ten drugi koles
logowaliscie sie na dwa rozne konta (on na administratora a ty na konto
usera z prawami administratora ..
2)piszesz o przeinstalowaniu karty ale nic nie napisales o ponownym
ustawieniu protokolow sieciowych ....
w.