Re: Powiekszenie HDD

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 12:37:34 MET DST

Osoba podpisana jako Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> w artykule
<news:cfrcso.3f4.9@Hobby.od.18.lat> pisze:

> O tym bug'u nie pamiętam gdzie czytałem.
> Zrobiłem kiedyś taki test na grupie testowej oczywiście,
> ale w żaden sposób nie można było potem na tego posta najechać i go
> anulować. Musiałem wziąść inny czytnik i anulować tego posta :)

Po co? Przecież pl.test jest do testów. Ja tam swoich testowych dziwactw
nie kasuję, tylko sprawdzam, jak je widać po każdej aktualizacji.
Zapominasz też, że news-archive.icm.edu.pl nie honoruje canceli.
Jedyne, co tam Twojego znalazłem z ostatnich półtora roku, to niepoprawny
kod HTML <input type>, czyli exploit w IE, a nie w OE. W OE można wyłączyć
HTML, a do anulowania wiadomości zapewne wystarczy wyłączyć podgląd. Poza
tym w momencie, kiedy wysłałeś tego posta, dziura była już chyba załatana,
tylko że najwięksi krzykacze nawet nie pofatygowali się, żeby to
sprawdzić.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)