Re: czas pracy notebooka na baterii

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 09:59:25 MET DST

Proces Adrian Merda <merda@tubes.com.pl> zwrócił błąd:
> I zastanawia mnie tylko czas pracy na baterii bo po maksymalnym
> naładowaniu Windows pokazuje że będzie pracować 3,5h. I faktycznie tyle
> pracuje.

Kiedyś mu się pomiesza, ale ma jeszcze czas.

> Jest to chyba trochę mało jak na centrino. W specyfikacji na stronie ww
> jest napisane że powinien wytrzymać 5,5h a z dodatkową bateria 8,5h. Co
> myślicie bateria walnięta czy wszytko ok i tak to ma być?

Nie musi tak być. Wyłącz WiFi, zmniejsz jasność do maksimum, przełącz na
standby po dwóch minutach bez aktywności, nie używaj napędu optycznego,
ogranicz do minimum użycie twardego dysku, odinstaluj dźwięk, korzystaj z
Notepada, zabij zbędne procesy. Da radę! ;)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze