Re: Odp: Odp: Karta telewizyjna + sieć

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 01:21:09 MET DST

> ja konfigurowalem program experymentami, wiec do dziela...

A ja mam inne pytanie z tej dziedziny - mam karty TV i DVB (satelita
cyfrowy) - i chcialbym nie tylko "nadawac" jeden program ustawiony, a
miec mozliwosci "zdalnego sterowania" przez siec tym co odbieram. Nie
mowie tu o jakichs akcjach typu "przez puty wchodze, grzebie w pliku,
restartuje videolan itd" bo to ma byc obslugiwane przez zone i
tesciowa, przy uzyciu jakiegos topornego klikanego softu ;)

costam kombinowalem, ale marne skutki (zalorzeniem bylo odpalenie vlc
pod linuksem, ale dla ulatwienia win tez moze byc)
ew moge zrezygnowac z karty tv, byle DVB mi poszlo (no i jak z
dekodowaniem wyglada? bezposrednio na kompie jestem w stanie odpalic
prog-dvb itp z yanksee i innymi cudami i ogladam kodowane kanaly, a jak
to wyglada przez siec? bo prog-dvb juz nie zmusze od obierania streamu
z sieci, zamiast z fizycznej karty ?

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319