Radeon 9600 i czarny ekran

Autor: Duri <durandalWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 00:40:37 MET DST

Witajcie niedawno zakupilem sobie Radeona 9600 i mam z nia pewien problem. Tuz
po zainstalowaniu sterownikow dostarczonych razem z plyta i po resecie, tuz po
wczytaniu Windows'a XP (logo Windows XP + pasek postepu) pojawia sie czarny
ekran i monitor przechodzi jakby w stan uspienia, tzn. wydaje mi sie ze nie
dostaje sygnalu od karty graficznej. Niestety zainstalowanie zasilacza z
komputera na ktorym ta karta dziala niczego nie zmienia. Co ciekawe na tej
karcie i na tych sterownikach moge spokojnie wejsc sobie do trybu VGA ale
zmiania rozdzielczosci lub rozmiaru bufora kolorow (nawet na takie same, czyli
640x480x8!!!) konczy sie niepowodzeniem, tj. pojawia sie czarny ekran z
migajacym w lewym gornym rogu znakiem podkreslenia (znakiem zachety do
pisania?).

Oto parametry mojego sprzetu:
Athlon 1GHz
Pert Vision Radeon9600 DDR(128bit)