Re: LCD Belinea 101920 o pivot - jak ustawic ??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 20:49:08 MET DST

Proces Yogiii <yogiii@hot.pl> zwrócił błąd:
> mam wyzej wymieniony monitorek i nie wiem jak uruchomic pivot
> monitor podaczony przez DVI
> czy potrzebny jest jakis soft oraz czy po obruceniu monitora
> pivot sie sam wlacza czy nie
> a i czy garta graficzna ma tu jakies znaczenie ??

Pivot zależy od sterowników karty graficznej, oczywiście zewnętrzny program
umożliwia jego zrobienie.

Jaka to karta? Jeśli masz np. ATI, to po zainstalowaniu tych dodatkowych
dupereli jest tam opcja obracania. Ja osobiście przy innym LCD używam
programu Pivot Pro, ale jest on delikatnie mówiąc nie najlepszy.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze