Re: LCD Belinea 101920 o pivot - jak ustawic ??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 18:56:36 MET DST

Użytkownik "Yogiii" <yogiii@hot.pl> napisał w wiadomości
news:cfqm1r$i3t$1@nemesis.news.tpi.pl
> mam wyzej wymieniony monitorek i nie wiem jak uruchomic pivot
> monitor podaczony przez DVI
> czy potrzebny jest jakis soft oraz czy po obruceniu monitora
> pivot sie sam wlacza czy nie
> a i czy garta graficzna ma tu jakies znaczenie ??

Sorry za OT - chciałem spytać, jak się sprawuje ten monitorek. W
szczególności, jak wyglądają na nim programy DOS-owe pracujące w
pełnoekranowym trybie tekstowym (tak jak WF-Mag np.)? Bo na mojej
101740 - fatalnie, czcionki są nieczytelne. I ogólnie, jaka jest
rozdzielczość maksymalna, przy której da się jeszcze pracować nie
marnując oczu, i czy podświetlenie ekranu jest w miarę równomierne.

/odpowiadając zmień px na pl/