Re: Szukam dobrego i maksymalnie cichego zasilacza

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 18:48:54 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Ja mam 420-tkę. U mnie jest ciuchusieńki. Na razie walczę z innymi
> podzespołami, które mi wyją, ale nawet jak wyłączę wszystko to
> tego Chiefteca słyszę dopiero z odległości 20 cm.

Prędkość obrotów wentyla i przez to głośność zależą od temperatury. Ja też
nie słyszę jak zasilacz jest podłączony tylko do dysku twardego, ale jak
zaczyna się poważna praca w systemie to już musiałbym być głuchy żeby nie
usłyszeć... Nie jest to bardzo głośne, u mnie cooler jest głośniejszy, a ja
jestem dość wrażliwy na dźwięk, ale zawsze.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze