Re: Jaki skaner - raz jeszcze.

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 18:41:47 MET DST

Dnia Mon, 16 Aug 2004 15:55:40 +0000 (UTC), Lukasz Ledochowski napisał(a):

> Widziałem skany z Epsona 1260 Photo. Coprawda nie porażały jakością,
> ale do domowego użytku były ok. Dopiero ciemne zdjęcia wychodziły

Nooo... do umieszczenia fotki na www sie nadaja :-)

> tragiczne. Widziałem tez skany z Epsona 4800 i tutaj już jakość jest
> całkiem niezła. Na pewno porównywalna z niektórymi skanerami do slajdów.

Pozornie. To z czym na ogol maja problemy takie skanero-przystawki to
balans i beznadziejne efekty w ciemnych obszarach obrazu. (co sam
zauwazyles) - niezle wychodza jasne fragmenty, a ciemne staja sie jednolita
plama (w uproszczeniu).

IMO Jesli ma to byc do zabawy to mozna brac (a potem walczyc z korekcja
obrazu), cokolwiek bardziej profesjonalnego mysle ze wymagaloby zakupu
skanera do slajdow.

Pozdrawiam
GLide