Re: Cena do jakości??

Autor: Vautrin <notsend_at_ipx.hostnet.chud.us>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 17:37:25 MET DST

sugerowalbym nie kupowac w markecie zadnego sprzetu komputerowego zwlaszcza
komus kto niebardzo ma pojecie w temacie. Pozniej mozesz miec problemy z
reklamowaniem sprzetu w sensie ze beda ci robic wielkie trudnosci co
pochlonie duzo czasu.
Radze pojsc do jakiegos sklepu ktory istnieje juz dlugo i ma wyrobiona jakas
renome w miescie w ktorym pan mieszka.
Naprawde nie warto nic brac z marketu.

Cena jest w normie...

Pozdrawiam.