Re: Jak naprawic uszkodzone archiwum rar ?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 15:39:08 MET DST

Osoba podpisana jako Kshyvy <kshyvy@o2.pl> w artykule
<news:9361i09lt74ne4kjpqftc2pt1ofgnj1eed@4ax.com> pisze:

> Witam
> Mam nastepujacy problem.
> W celu przeinstalowania systemu win98 na w2k, podlaczylem do komputera
> dodatkowy dysk,

Dysk nie przetestowany i podłączony bylejaką taśmą może być przyczyną
błędów przy kopiowaniu.

> uruchomilem komputer z dyskietki w DOSie i przegralem
> ze'stacjonarnego' dysku na 'dolaczony' kilka wczesniej utworzonych
> archiwow.

Archiwa nie przetestowane i bez danych naprawczych - to może oznaczać
błędy pamięci już przy tworzeniu archiwum.

> Niektore z nich mialy ponad 2 GB, inne kilkaset MB. Po
> spartycjonowaniu dysku i zainstalowaniu systemu (niestety ponownie
> w98) skopiowalem archiwa do ich pierwotnej lokalizacji. Przy probie
> rozpakowania kazdego archiwum mam teraz blad CRC. WinRAR ktorego
> uzywalem, nie potrafi ich naprawic.

Pewnie dlatego, że nie ma jak. Jeśli jeszcze masz te pliki na owym drugim
dysku, to podłącz go do innego komputera i tam przetestuj.

> Wszystkie partycje to FAT32. Moze
> ktos zna jakis program ktorym da sie cos odzyskac ?

Winrar, ale programy to NTG. W nagorszym przypadku to ręczna robota
wymagająca posiadania kopii spakowanych plików. Ale jak masz kopie, to na
co Ci archiwum?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)