Re: Zmiana napięcia procesora

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 13:04:51 MET DST

rosi wrote:

> bierzesz soft do zmiany parametrow BIOSu i go sobie rozkladasz na czynniki
> pierwsze... potem sie go tylko scala z powrotem i flashuje... problem w tym,

acha - czyli sciagam obraz zawartosci kosci i wyciagam z niego
poszczegolne pliki-skladaniki; ale co dalej robie w tych plikach,
czy jest jakies oprogramowanie, ktore wyswietli mi rubryczke
"napiecie procesora" i jak tam wpisze np. "7V" to rzeczywiscie
plyta bedzie podawac to 7V na procesor??

> ze jak cos skopiesz, to pojdziesz do fachmana i bedziesz sie prosil o
> wgranie starego BIOSu...

bede sie prosil o wgranie nowego biosu; to metoda "hot-swap"
popularna przeciez przed kilku laty juz nie dziala dzisiaj??

adas;